Wednesday, February 20, 2013

Caramel, caramel everywhere...

Hej!
Jestem Yuka i zamierzam zacząć pisać bloga, którego tematy będą związane głównie z modą i makijażem, a także moją codziennością.
Interesuję się stylem gyaru - nie tylko ich idealnym wyglądem, ale także sposobem bycia (pewnością siebie oraz wesołością).
Cóż, ten post jest o niczym :D Oby później udało mi się skomponować coś ciekawego.

Hi!
My name is Yuka and I've planned to start writing a blog in which topics would be linked with fashion, make-up and my daily routine mainly.
I am interested in gyarus' style - not only in their perfect look, but also in their way of behaviour (confident and cheerful).
Well, this post is about nothing (as you can see). Maybe I will create something good later on. ^^'


I hope it won't fail, I hope...

8 comments:

  1. W zasadzie jeszcze nie wiem...jutro idę na zakupy :D pewnie znów wydam całą kase...zresztą ja miesiąc temu zamówiłam soczewki, i mam kłopoty z nimi...w sensie nie dotarły do mnie.

    ReplyDelete
  2. powodzenia i dużo ciekawych pomysłów życzę :))

    ReplyDelete

Elegant Rose
LilySlim Weight loss tickers